·258 syf.··Beğendi
···Okunma: 16 Şubat 2019 11:56 Çok keyif alarak okudum.Hayatı henüz yeni deneyimlemeye başlayan bir çocuk aklı gibi beyaz diş üzülürken üzülüp,sevinirken sevindim.Kurtlara karşı da bir sempati bile kazandırdı bana...Uzun gibi gözükse de akıcılığı ile bir solukta bitiyor.Hatta yazarın daha da uzun olan bir diğer kitabı Martin Eden'ı da okumaya karar verdim (: