Yine de elimizdeki en güçlü kart olduğu ortada. Tabii ki daha çok yolumuz var insan psikolojisi konusunda. Depresyon semptom değildir hocam, farklı bakış açısına göre öyleymiş gibi görünse de. İnsan söz konusu olduğunda hiçbir şey radikal değildir zaten, bugün bir tümör ayırıcı testte bile %100 doğrudur diyemiyoruz. Tıbba girmemeye çalıştım da konu depresyon olunca mecburen :)
Sen Burns'ü mü yoksa Evinizdeki terapist'i mi beğendin daha çok?