10/10
·416 syf.··
Beğendi
·
2015 1. kitabı
Kitap hakkındaki yorumlara şöyle bir baktım; birbirine taban tabana zıt. =) Karışık kafayla okunmayacak bir kitap, evet. Ancak boş dönemlerinizi feda edin derim. Acele etmeden tadına vararak yavaş yavaş okuyun. Mekanlarına aşık olmuştum ben. mekanlarla bütünleşen karakterlere.. Son konaklama yerinden güçlükle alabilmiştim zihnimi her seferinde.. Ve kitabın son sayfasını okuyup arka kapağı kapadığımda şöyle hissettim: "Sanki ilk defa roman okudum!"
Edebiyat
Babil'de Ölüm İstanbul'da Aşkİskender Pala · Kapı Yayınları · 200423,5bin okunma
·
3 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.