Güzel ilerliyor, kurgusunu çok beğendim. Bütün gün evden çıkmadan okudum son 50 sayfam. tek ufak bir eleştiri çevirisinden kaynaklı sanırım dili bazı cümlelerde abartı kasıntı geldi, şizofren çok daha akıcıydı bu anlamda. Bakalım sonunda nasıl bir ters köşe çıkacak, meraktayım:)