·208 syf.····Okunma: 18 Şubat 2019 01:21 Gerçekten ben hayatımda böyle bir kitap okumamıştım.Muthiş tespitlere sahip bir kitap, Nurettin Topçu gibi bir fikir adamının objektif bakış açısı ile daha da güzelleşmiş.Bu kitap özellikle eğitim fakültesi öğrencilerinin, eğitim alanına ilgi duyanların, daha sonra din/eğitim alanında turkiyenin basından geçenleri görmek ve anlamak için ne yapılmalı peki diyenler için ilaç gibi bir kitap.Üzerine not almaya çalışmayın sakın tüm kitabı yazabilirsiniz:)
Muhakkak OKUYUN/OKUTUN.Akademisyenlerin bile birçoğunun okumadığı bir kitap malesef.