inanır mısınız bu kitabı hiç bi edebilik düşünmeden aldım dış kapağı için.kısa bi sürede okuyamadım.Ama Sarah jio tarzı diğerlerininde dediği gibi.karakter anlatımı güzel aslında.Anneliğin getirdiği şaşkınlıkla kızına olan sahiplenici tavır olayların ne kadar da su katılmamış olduğunu açıklıyor.Ama bende kitabın sonunu daha vurucu beklerdim.Dingin bi son olmuş.Yerini alacak bi çok kitap vardır