8/10
·204 syf.··
Beğendi
·
2019 21. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 28 Şubat 2019 21:17
Şebnem İşigüzel beğendiğim ve her kitabını okumaya çaliştiğim bir yazar. Kendine özgü bir tarzı var. cesur yazan kadınlardan. Okurken sizi rahatsız ediyor, silkeliyor. Kurgusu güzel ama alıştığımız duygusallıktan uzak, bazı ayrıntıları anlatmadan , size bırakarak geçmiş. Temposuna alışırsanız sizi hızlıca sarıyor.
İyilikŞebnem İşigüzel · İletişim Yayınları · 2019355 okunma
·
105 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.