Puan vermedi·216 syf.····Okunma: 03 Mart 2019 23:23 5.sınıfa giden kızımın ödevi olması maksadı ile kızımdan sonra kitabı bende okudum. Kitap 100 temel eser içerisinde olmak ile birlikte bazı masallarda Keloğlan’ın karakteristik özelliklerinin gelişme çağındaki çocuklar için uygun olmadığı kanaatine vardım.
Evet, tüketim çılgınlığının hat safhada olduğu, bunun yanında nasıl olursa olsun her alanda kazanmanın (para, mal, şöhret,spor vb.) her şeyden önemli görüldüğü bir zamanda normal görünebilecek bir kitap olabilir. Ama bu gibi kitapların çocuklarımızın ruhunda, gelişiminde ve karakterinde açacağı onarılamaz yaralar çok iyi hesap edilmelidir. Çocuklarımıza her zaman kazanmanın değilde iyi, dürüst ve çalışkan olmanın önemini anlatmamız gerektiğini düşünüyorum. Aksi halde geleceğimiz pek parlak olmayacaktır.
İyi Okumalar.