5/10
·320 syf.··
2019 12. kitabı
·
9 günde okudu
·
Okunma: 04 Mart 2019 20:37
Serinin bu ikinci kitabını seriyi tamamlamak adına okudum. Maalesef seriyi yarım bırakamamak gibi bir takıntım var. Çi'yi de bu şekilde okumuş oldum ve elimde baya bi oyaladım. Bu yüzden bu kitap beni ne tatmin etti ne meraklandırdı. Evet Pi'yi de okuyacağım yarım kalmaması adına. Benim sevdiğim bi seri olmadı ama okumak isteyenler okuyabilirler.
ÇiAkilah Azra Kohen · Destek Yayınları · 201416,9bin okunma
·
242 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Kesinlikle aynı mantıkla şu an Pi’yi okuyorum.Beni de saran bir seri olmadı,dili sade ve akışkan ama konu itibariyle çok fazla marjinal.İyi okumalar
•Sema Okay
Gönderi Sahibi
Tesekkür ederim. Malesef ki öyle.