·87 syf.····Okunma: 07 Mart 2019 02:32 Bölümlere ayrılmış bir hikâye..
Bican, köyden kente göç eden karakterimiz..
Sanayileşme ve beraberinde getirdiği modernizim..
İnsanlar ne kadar modernleşmeye çalışırsa değerlerini o kadar kaybediyor ve uzaklaşıyor..
Artık toplu taşıma araçlarında yaşlılara yer verilmiyor. Birinin ayağına basınca saatlerce özür dilenmiyor.. bayram arefelerinde tatil köylerine kaçılıyor.. saygı ve değerlerimiz gün geçtikçe yitiriliyor.
Modernleşiyoruz çünkü..
.
.
Aslımızı yitirmezsek iyidir' . dedi, içinden.
iyidir ya, mümkün mü?