Çok sürükleyici bir kitaptı.Benim için adeta hikâyenin içinde gibi bir his var klasik zweig tadı bir romandı,bazen sayfa sayisi az olsa da insanın damağında kalıyor.
Böyle kitapların özelliği kısa ve öz olmasıdır adeta bitirmek istemeyeceksiniz bir kadının psikolojisini güzel bir şekilde gözler önüne sürüyor yazar...