Bu kitabı okumadan önce filmini izleyen biri olarak söylemem gerek olduğunu düşündüğüm bir şeyi söylemem gerek:KİTABINI KESİNLİKLE OKUYUN!
Kitabı gerçekten filminden daha mükemmel ve daha ayrıntılı.Kitabın en sevdiğim yanı distopik öğeler barındırması ve bana gerçekten kitapta bahsi geçen Alex ve çetesinin sanki bir üyesiymişim veya sanki Alex'in ta kendisiymişim gibi hissettim.Kitabı okurken bir sürü farklı duygulara kapıldım,Alex ile müziklere delicesine doydum.Kitabın tek sevmediğim yanı fazlasıyla argo ve sokak dili kullanması fakat gariptir sokak dilini profesyonelce kullanması beni şaşırttı ve takdirimi kazandı dilde kullandığı profesyonel tutumuyla.Zaten yazarın hikayesini okuyunca kitabın neden bu kadar garibime gittiğini daha iyi anlamıştım.Çünkü kitap yazarın hayatında yaşadığı ölüm kırıntılarını kitapta barındıtmış.Kitabı okurken ölümün kokusunu almak hiç zor değildi.Kitabı okurken hiç sıkılmadım.Size tavsiyem bu kitabı okumanız olacaktır.