9/10
·464 syf.··
2019 22. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 14 Mart 2019 14:56
Grange iyi bir gerilim yazarı ama bir önceki kitabında olduğu gibi burada da başta çok fazla sapkın ilişki anlatılıyor. Bir sonraki kitabı da böyle olursa artık Grange okumayı bırakacağım. Elbette dünyanın her yerinde sapkınlıklar var. Fakat bu sürekli anlatılırsa satış için cinselliğin ardına sığınılıyor gibi bir izlenim oluşuyor bende. Bakalım, bekleyip göreceğim..
Ölüler DiyarıJean-Christophe Grangé · Doğan Kitap · 20193,997 okunma
·
2 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.