·168 syf.··Beğendi
···Okunma: 29 Ağustos 2015 23:17 Aytmatov'un hikayelerini ayrı bir seviyorum. Kırgız halkının zorlu yaşamlarına dair yazdıklarıyla kalplere dokunuyor kesinlikle. Ama bu kitapta daha fazlası da var. Bir çocuğun penceresinden akıyor tüm hikaye. Bilmiyorum belki de bu yüzdendir ben bu kitabı çok sevdim...