·176 syf.··Beğendi
···Okunma: 21 Mart 2019 14:13 "Ne çok acı var" diye defalarca tekrar ettim ben bu kitabı okurken. Nazi kamplarına sırf inançları uğruna atılmış olan yazarımızın Logoterapiyi, deneyimlerinden yola çıkarak oluşturuş sürecini okuduğumuz bu kitap, psikolojik anlamda çok iyi deneyimlerden oluşuyor. Ben beğendim ve etkilendim. Umarım okuyan herkes benzer şeyler hisseder.