Puan vermedi·77 syf.····Okunma: 31 Ağustos 2015 21:17 Klasiklerden hep ürktüm. Ama her seferinde" boşuna klasik olunmuyor efenim" demekten de kendimi alamıyorum. Çarçabuk okuyup üzerinde uzun süre düşüneceğiniz bir kitap. Çalışan bir beyni asla hapishaneye koyamayacağınızı, her durumda bile üretkenliğini sürdürebileceğini kanıtlayan bir eser. Satrancın bir oyundan çok, yaşam biçimi, bir düşünme şekli olduğu çok güzel izah edilmiş.