Puan vermedi·%78 (420/536 syf.)· Bu kitabı ilk olarak filmi olduğu için almıştım çünkü izleyen arkadaşlarım çok beğenmişti bende kitabı alıp okumaya başladım fakat yarısına kadar okuduktan sonra sıkılarak bıraktım bana göre olaylar çok yavaş ilerleliyordu kitapta bende filmini izledim ve cok beğendim cok ağladığım filmlerden biriydi şimdi kitaba haksızlık ettiğimi düşünüyorum bu nedenle tekrar okumayı düşünüyorum