·215 syf.····Okunma: 27 Mart 2019 11:32 Depresif bir sosyopatın dünyasını okura yansıtma noktasında başarılı olduğu kadar hikaye anlatımında ise bir o kadar başarısız buldum. Belki de bu kitabında bilinçli olarak (karakter tabanlı) böyle bir anlatım tarzını seçmiş olabilir. Diğer kitaplarına da fırsat vermek istiyorum ancak yazarın bu kitabında beni çekemediğini peşinen söylemek isterim. Öte yandan karakter olaylarının birkaç yerinde çarpıcı betimlemeler doygunluk hissi verse de aforizmaların ve zaman zaman zorlama betimlemelerin ishaline müzdarip kalabiliyorsunuz. Hep bir kısımda arafta bırakıldığımı hissettim.