Dünya'ya farklı bir açıdan bakmak için harika bir başlangıç ancak Feynman ve onun düşünceleriyle, fiziğe bakışıyla olurdu. Doğayla bütünleşmek için okunmalı, çalışılmalı... Biraz olsun yaşadığımız Evren'i böyle görebilirsek, bir çiçeğe bakarken bile seratonin salgılamamamız için bir neden göremiyorum. Kim "güzelliği" böyle tanımlamak istemez ki?
youtube.com/watch?v=cRmbwcz...