Basit anlatımı olan bir kitap. Ama o kadar çok isim var ki bir ara bir kağıda yazsam mı diye düşündüm. Zengin bir koca bulma hayalinde olan kızları anlatıyor desem kitabı çok mu basitleştirmis olurum gerçekten bilmiyorum. Ama ben çok büyük umutlarla alıp okumuştum. İlk sayfalarinda ayy kesin bir şey olacak heycanıyla okuyup sonlara doğruu "eee bir şey olmadı bunda " şeklinde bir düşünceye kapıldım. Okumayın diyemem okuyun desem mi onu da bilemedim. Karari yine en iyi siz verirsiniz. Keyifli okumalar