Yoruma başlamadan önce spoiler uyarısı veriyor ve kitapla ilgili düşüncemin, pek de yapıcı olmadığını belirtmek istiyorum. Olumlu eleştiri kadar olumsuz olanın da faydalı olacağını düşünüyorum. Hele ki, her türlü kaybın önemli olduğu bu devirde. O yüzden şimdiden affınıza sığınarak yorumuma başlıyorum.  Bu kitapla birlikte  sevmediğim iki olayı birden yaptım. Birincisi  yarım bıraktım, ikincisi sonunu okudum. 'Empati' ve 'Olasılıksız'  gibi iki müthiş kitapla, bu kitabın yazarının aynı olduğuna inanasım gelmiyor. Kitap hem 12 yaş altı okuyucu kitlesine hitap edecek türde,  hem adı gibi Oz Büyücüsü'nün neredeyse kopyası.  Onu okumadım fakat filmini önceden hatırlıyorum ve internet araştırması sonucu;  karakterlerin  bire bir, isim isim aynı olduğunu gördüm.  Kitabın ön sözünde Adam Fawer Türkiye' ye teşekkür etmiş ve Egemen isimli bir okuyucusunun onu sürekli arayıp adeta iteklercesine teşvik ettiğini yazmış. -Ah be Egemen niye zorladın adamı. Olmayınca olmuyormuş demek ki. Şimdi de yeni başladığı kitap için aynını yapıyormuş. Yapma Egemen lütfen. Zaten bu faciayı okuduysan o telefon numarasını hemen silmelisin. Şaka bir yana yazarın diğer kitaplarını şiddetle tavsiye etmeme rağmen Oz'dan uzak durun derim.  Paranıza, zamanınıza ve gözlerinize  yazık.
OzAdam Fawer · April Yayıncılık · 20178,2bin okunma
·
132 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Duyduğum kadarıyla bu kitabı isteyerek yazmamış. Yayın evinin baskısı sonucu yazmış. Doğruluğundan emin değilim sadece bir duyum
Ülkü Acar Ciner
Gönderi Sahibi
Ah onlar o kadar şahane olmasa ben bunda bu kadar şok olmazdım. 😂 Film beklentisi bende de var. Umarım olur ve kaliteli olur...