·328 syf.··Beğendi
···Okunma: 01 Eylül 2015 00:00 Gerçekten benim açımdan bir dünya klasiği daha.Enrico'nun okul yaşmını anlatan arkadaşlarının birbirleriyle yakın dostluklarını ele alışı gerçekten muazzam sadece çocuklar için değil her yaş grubu okuması lazım.Süperrrrr