Kitabın bugün 37. Baskısını bitirdim. Çok da beğendiğimi söyleyemem. Yazar, Japonya'da sık görülen intihar konusuna değinmiş. Gerçi kendi ülkesinde de bu konuda çok eleştiriliyor ama biraz fazla Amerikanvari bir yaşam sürdürmüş karakterlerine. Kitabın baskısı ile ilgili olarak da 37. baskı olmasına rağmen hala yazım yanlışı yapılan kelimeler var ve düzeltilmemiş. Yazarın 1Q84 isimli kitabı ile devam etmek istiyorum. Bakalım aradığım tadı onda bulabilecek miyim? Ayrıca kitapta sıksık adı anılan Muhteşem Gatsby ve Büyülü Dağ kitaplarını da okumayı düşünüyorum.