Tuhaf Kütüphane İncelemem
7/10
·72 syf.··
2019 3. kitabı
Uzun süredir Japon Edebiyatı ile ilgili olan merakımdan dolayı ve Haruki Murakamı merakımdan dolayı bu kitabı okudum.Kitap dil olarak fazlasıyla sade.Yani anlayamacağınız kelimeler yok.Kitabın konusu güzeldi ve sonu şaşırtıcı olmasa da fena değildi.Bu kitabı daha çok "çerezlik kitap" olarak nitelendirmeyi daha uygun görüyorum.Kitap güzeldi ama şaşırtıcı veya etkileyici değildi.Bu kitapta kısa ve masalsı bir anlatımla güzel bir mesaj,olay örgüsü elde etmiş Haruki Murakami.Kitapta tek beğenmediğim kısım kitaptaki gereksiz çizimler ve kitabın aşırı pahalı olması.Eğer çok merak ediyorsanız ve bütçeniz çok iyiyse alınabilir.Onun dışında eğer bütçeniz iyi değilse bence başka kitaplar tercih edin.
Edebiyat
Tuhaf KütüphaneHaruki Murakami · Doğan Kitap · 20173,559 okunma
·
4 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.