ARTYOMKA....
Zaten bilgisayar oyunlarını defalarca btiridim şimdiyse kitabını bitirdim, harika bir his, benin açımdan hikayeyi bildiğim için bazı yerlerde sıkıldım ama oyunda olmayıpta kitapta olan bir sürü olay var
Bunun dışında dili bazen sıksada akıcı.
Artyom'un karakter gelişimi başlarda aşırı saçma olsada zamanla daha oturarak fark ettirmeden gelişiyor.
Hikaye "sürükleyici" (hatta merak uyandırıcı) bazı günler gözlerim ağrıdığında bile vazgeçemedim hep bu bölümü bitirip öyle bırakayım dedim.
Yan karakterler harika işlenmiş Han, Hunter Melnik(miller), pavel, vb bir çok karakter inanılmaz sempatimi kazandı, oyundaki karakterlerin iç dünyalarını böylesine derin ve eğlenceli şekilde görmek belli yerlerde inanılmaz tebessüm etmemi sağladı.
Buraya yazmakla bitmeyecek gibi duruyor en iyisi okuyum o zaman beni anlarsınız
Dmitry Glukhovsky ellerine sağlık harika bir roman.