10/10
·400 syf.··
Beğendi
·
2019 51. kitabı
·
21 günde okudu
·
Okunma: 31 Mart 2019 14:18
Her şeye önyargılıyız. Kitabın kapağına, ismine, tanıtımına... Biz-in içinde ben de varım elbette. Böyle tatlı bir hikaye, küçük bir hayat dersi beklemiyordum. İtiraf etmeliyim ki, ezik kız ve yakışıklı oğlan hikayesi bekliyordum. Ama öyle değilmiş. (: . Güzel ince detaylar, şiirden pek anlamayan benim için harika anlamlı şiirler vardı. Ki bu beni baya şaşırttı. Okurken keyif aldım ve pişman olmadım. Bence gençlik böyle güzel dostluk hikayeleri de okumalı. İsme aldanmayıp şans vermeli. . Okumak için bir yaş sınırı yok. Yani her yaşa uyumlu bir minnoş hikaye :)
Çalışkan ÇocukFatmanur Dereköylü · Epsilon Yayayınevi · 2018111 okunma
·
26 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.