10/10
·336 syf.·
Beğendi
·
4 günde okudu
·
2019 29. kitabı
José Saramago
8.3/10 · 132,2bin okunma
·
1 Gösterim
6 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Selman Ç.
Gönderi Sahibi
Tek kelime ile ifade edecek olursam "Korkunç" bir kitap.
Güzel kitap gerçekten. Ben Görmek'i daha çok beğenmiştim. Belki Körlük daha sürükleyici olabilir ama Görmek de bir o kadar çarpıcı ve gerçeklerin kitabı. Onu da okumanızı tavsiye ederim.
Selman Ç.
Gönderi Sahibi
Saramago okumaya devam edeceğim zaten sıradaki Görmek olabilir. Ama bu Körlük'ten sonra Görmek'i hayal edemedim.
Farklı duyguların harmanlasip biraraya geldigi bir film ,tabi bazı sahneler inanılmaz irite edici iyi seyirler .
Selman Ç.
Gönderi Sahibi
Fırsat bulduğumda izleyeceğim. Gerçi okurken kafamda hep dönüyordu sahneler. Korkunç
Filmide var :)) ve birçok uyarlama göre gayet guzel.
Selman Ç.
Gönderi Sahibi
Evet aklımda filmine de bakacağım ama o korkunç sahneleri okurken sanki gördüm. Bakalım filmini izlerken neler hissedeceğim.
Selman Ç.
Gönderi Sahibi
Evet işin rengi değişmeye başladı. Bakalım bundan sonra neler olacak.