Puan vermedi·68 syf.··
Beğendi
·
2019 3. kitabı
Zweig’ın insan psikolojisini ne kadar iyi kullanıp yazdığını bu kitapta çok iyi bir şekilde görüyoruz. Kitabı alıp okumaya başlayacaksınız. Okurken her iki kişi yerine de koyacaksınız kendinizi. Ve kitabı bitirip kapağını kapattığınızda içinizde bir burukluk olacak. Aşk dediğimiz duygunun ne olduğunu en iyi anlatan kitaplardandır... “...beni dinleyeceğin bu çeyrek saat yüzünden yorulma, çünkü ben seni bütün bir hayat boyunca sevmekten yorulmadım.”
Edebiyat
Bilinmeyen Bir Kadının MektubuStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2022266,8bin okunma
·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.