Daha öncede Sinan Akyüz'ün kitaplarından birkaç tanesini okumuştum. Her biri ayrı ayrı tatlar vermişti ve en güzel yanları ise yaşanmış olaylar olması benim açımdan. İncir kuşlarındaysa başlar bana fazla romantik ve sıradan gelmişti ancak kitap ilerledikçe ilgi çekmeye başladı. Boşnak hakkında anlattıkları insanı gerçekten etkiliyor. Boşnak insanlarının nasıl eziyetler çektiğini okurken tarih konusunda merakı olmayan biri olarak beni bile Boşnak soykırımı konusunda daha detaylı bir bilgi edinmeye yöneltti. Tavsiye ederim her kitabında olduğu gibi bu kitabında da çok güzel bir hikaye sunmuş bize yazarımız.