Tolstoy un ilk okuduğum kitabıydı. Dimitrinin zevk ve sefa dolu yaşamının nasıl adalet ve hak arayışına dönüştüğünü heyecanla okumuştum. Katyusa nin da herşeye rağmen aşkını kalbine gömerek dik duruşu takdire sayan. Klasik bir zengin fakir hikayesi gibi görünse de aslında sosyolojik olarak çok basarili bir roman bence.