·480 syf.··Beğendi
···Okunma: 23 Eylül 2015 01:49 Orhan Pamuk'un okuduğum ilk kitabı olmasına rağmen öteki kitaplarını da şimdiden düşünmeye başladım.Kitap güzel ve sade dille sıkmayan betimlemelerle bizi sürükleyen bir kitap olmuş tebrik ederim kendisini.