·152 syf.··Beğendi
···Okunma: 16 Nisan 2019 14:18 Kitap tam bir fabl. Çok yalın bir dille akıcı anlatımları var. Kitapta dünyayı birde hayvanların gözünden görmüş oluyorsunuz. Dünyayı ortak paylaştığımızı hatırlatıyor kitap bize. Aslında kitaptaki bazı karakterler dünya üzeride iz bırakmış insan liderlere benzetilmek istenmiş. Okudukça içine girdikçe hangi hayvan karakterinin hangi insan lidere benzetilmek istediğini anlıyorsunuz.