Halit KÜÇÜK
@halitkucuk79 · 10yıl
Takip Et
9/10
·
96 syf.
·
Kitabı okudu
·
Beğendi
·
2015 43. kitabı
Yıllar yıllar oldu okuyalı bu kitabı ama hâlâ çocuğun sıkıntısı gelir arada. Ve bana der ki aman ha kırma kimseyi bir an bile ve dosdoğru söyle neyse olan.Belki biraz üzülürsün o an Ama bir ömür üzülmekten iyidir değil mi?
Edebiyat
Kaşağı
Ömer Seyfettin · Timaş Çocuk · 2017
19,8bin okunma
3 beğeni
·
1 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
ebru yaşar
doğru söylüyorsun valla
1