9/10
·96 syf.··
Beğendi
·
2015 43. kitabı
Yıllar yıllar oldu okuyalı bu kitabı ama hâlâ çocuğun sıkıntısı gelir arada. Ve bana der ki aman ha kırma kimseyi bir an bile ve dosdoğru söyle neyse olan.Belki biraz üzülürsün o an Ama bir ömür üzülmekten iyidir değil mi?
Edebiyat
KaşağıÖmer Seyfettin · Timaş Çocuk · 201719,8bin okunma
·
1 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
doğru söylüyorsun valla