7/10
·125 syf.··
Beğendi
·
2019 19. kitabı
·
5 saatte okudu
·
Okunma: 31 Mart 2019 15:39
Nohut Oda || Melisa Kesmez(Kitap Yorumu) . . Herkese selam! Nasılsınız bakalım? Bense yeni bir #kitap yorumu ile karşınızda bulunmaktayım. Ekranı biraz aşağı kaydırarak okuyabilirsiniz. . . Nohut Oda'yı @caelum.nigrum un tavsiyesi üzerine okudum. Gerçekten begendim. Kitap 5 adet öyküden oluşan bir öykü kitabı. Yazarın dili ve üslubu gayet sade ve anlaşılır. Bir sorun yaşayacağınızı hiç zannetmiyorum. Onun dışında ben tüm öyküleri sevdim ancak son öykü olan 'Kız Kardeşim Handan' çok çok güzeldi. Gerçekten okurken sayfaların nasıl geçtiğini anlamadım. Eğer okumak için bir öykü kitabı arıyorsanız bir göz atın derim. Bence pişman olmazsınız . Bir sonraki yoruma kadar sevgi ve kitapla kalın !
Edebiyat
Nohut OdaMelisa Kesmez · Sel Yayıncılık · 201810,5bin okunma
·
8 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Kitaplarımı paylaştığım nadir insanlardansın seviliyorsun💜