Tanrı Baba'nın da sevdiği birçok çocuğu vardır; Hristiyanlar, Türkler ve Yahudiler. Her birine kendi düsturuna göre yaşama isteği vermiştir, hangisinin en doğrusu olduğunu da biz bilemeyiz. Hristiyan olarak doğduğuma göre Hristiyan olarak yaşamak istediğimi, ama Türk olarak doğsaydım Türk kalmak isteyeceğimi işte bu yüzden söyledim. (s.86-87)
Sayfa 87 - Metis Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat
··
34 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Sanıyorum yabancılar bile Müslümanlığın yeryüzündeki temsilcisinin Türkler olduğunun farkındayken, Ortadoğu'dan medet uman bir biz kaldık.
Adem YEŞİL
Gönderi Sahibi
Kesinlikle. :)