·372 syf.··Beğendi
···Okunma: 22 Nisan 2019 19:22 Yine bir Ayşe Kulin kitabı :) Öncekine göre gerek konusu gerekse anlatım tarzı açısından tam da beklediğim tadı aldım. Romanın konusu genel olarak;
Türkiye’nin II.dünya savaşına girmeme çabaları, Naziler'in Yahudiler'e yaptıkları zulüm ve işkenceler ve Türk diplomatların Yahudiler'i kurtarma çabalarını anlatıyor. Aynı zamanda da o zamanın Türk diplomatların aileleri ile yasadıkları sorunlarıda konu alıyor.
Tarih sevenler için oldukça sürekleyici bir kitaptı, tavsiye edilir :)