·246 syf.····Okunma: 28 Nisan 2019 12:01 Yine geçmiş yıllarda okuduğum ve sevdiğim bir kitabı yeniden okudum. Meditatif bakış açısını farklı bir hikaye ile okuyucusuna aktaran yazar, özel mesajlara yer vermiş. Doğanın bize herseyi sunduğunu fakat insanoğlunun sadece doğayı değil, zamanla kendini de nasıl yok ettiğine dikkat çekiyor. Ne için çaba sarfedilmesi ya da neyi kabul etmeli ? Okurken rahatlayacağınız ve sonrasında hayatı sorgulayacağınız bir kitap. Okumanızı tavsiye ederim.