Müthiş bir eser!
Victor Hugo nun eserlerinden sonra Dickens ın bu kitabında bir kez daha Fransızların büyük kısmının ne kadar gaddar, intikamcı, merhametten yoksun olduklarına şahit oldum.Haklı oldukları halde; yaptıkları zorbalık ve idamlarla, kendi haklılıklarını kendi elleriyle nasıl yok edip birer caniye dönüştüklerini çok güzel ifade etmiş yazar.
Adaleti sağlamak adına; yapılan yanlışların cezalandırılma biçimi , suçlu-suçsuz gözetmeksizin icra edilmesi hiçbir devrimi mazur göstermez!!!
Doğruya gidilen yol da doğru olmalıdır.