Sait Faik'in kitaplarını elime ilk lise son sınıfta almıştım ve terk edişimde aynı hızla devam etmişti . Zira durum hikayeleriyle aramın pek iyi olmadığını anlamam uzun surmediginden . Şimdi uzun süren bu süreçten sonra tekrar bir Sait faik kitabıyla devam ediyorum kitap seruvenlerime. 23. Sayfasında olduğum bu hikaye kitabından hala delice keyif almadığımi itiraf ediyorum ama en azından merakımı torpuluyorum.