Puan vermedi·138 syf.··
2019 48. kitabı
Sait Faik'in kitaplarını elime ilk lise son sınıfta almıştım ve terk edişimde aynı hızla devam etmişti . Zira durum hikayeleriyle aramın pek iyi olmadığını anlamam uzun surmediginden . Şimdi uzun süren bu süreçten sonra tekrar bir Sait faik kitabıyla devam ediyorum kitap seruvenlerime. 23. Sayfasında olduğum bu hikaye kitabından hala delice keyif almadığımi itiraf ediyorum ama en azından merakımı torpuluyorum.
SemaverSait Faik Abasıyanık · İş Bankası Kültür Yayınları · 201915,2bin okunma
·
61 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Sait Faik hikayelerini anlamak bir güç. Zaten Sait Faik'in hikayeciliği ilerledikçe zorlaşmıştır. Hakim olmak için edebi bakış açısını anlamak gerekir. Fethi Naci'yi okumanızı öneriyorum 🙏