·411 syf.····Okunma: 01 Mayıs 2019 16:21 Psikoloji ve insan davranışları konularına ilgi duyan hemen herkesin keyif alarak, rahatlıkla okuyabileceği bir kitap. Yazarların psikiyatr olması hasebiyle; tecrübelerinin, diyaloglar ile klinik psikoloji yöntemlerine ve uygulamalarına tanıklık etmenizi sağlıyor. Dil ve anlatım gayet sade, bilimsel açıklamalar ise yerinde ve kararında olmuş. Ancak kitabın sürükleyicilik noktasında ciddi sıkıntıları olduğunu düşünüyorum. Her hikaye birbirinden bağımsız duygu durumlarını ve kişileri nitelediği için zamanla kitaptan kopuyorsunuz. Böyle bir kitabın ve işlenen konuların da birbiri ile bağlanması ise son derece yersiz olurdu zaten. Nitekim, hastalık yoktur, hasta vardır.