Kısa acıklı bir otobiyografi. Peyami sefa 15 yaşında kemik hastalığı yaşayan bir gencin yaşadıklarını anlatmış. Aslında kitap kendi otobiyografisi. Yazar 9 yaşında kemik hastalığına yakalanmış. Yıllarca hastanede yaşamış pekçok acı çekmiş. Küçük yaşta olgunlaşmış. Okunası bir kitap.
#okuduğunkitabıpaylaş
#bilgiylekalın
#Allahkitabınızıversin
#arasınkitaplığı