·624 syf.····Okunma: 11 Mayıs 2019 16:08 Okuduğum en güzel tarihi romanlardan birisi çok iddali olabilir belki de en iyisi.
Beyazıt Akman o kadar akıcı ve yalın bir dille anlatmış ki kitabı okurken sanki bir kayığın üstünde kürekleri çekerken zamanın nasıl geçtiğini hissetmeden karşı kıyıya geçiyorsunuz. Yazarın devam kitaplarını okumaya özen göstereceğim.