·651 syf.··Beğendi
···Okunma: 13 Mayıs 2019 09:32 Murakami'den bir başyapıt.. Özellikle Yaban Koyununun İzinde'ki yolculuktan sonra ilaç gibi geldi bana. Metaforlar yine alıp başını gidiyor, yine birbirinden ilginç soru işaretleri kalıyor geride.. Ama Murakami okumak, bunlara alışmayı gerektirir biraz da. 15 yaşında evden kaçan bir gencin hikayesi 60 yaşındaki yarım akıllı bir adamın hikayesiyle birleşirse, hikayenin marjinalliği su götürmeyecektir elbette. Favorim değişmemiş olsa da, ikinciliği elinden bırakmaz en azından Sahilde Kafka. Okumalısınız, tavsiyemdir. =)