·140 syf.····Okunma: 18 Mayıs 2019 22:26 Yakın zaman önce Nohut Oda kitabıyla tanımıştım Melisa Kesmez’i. Küçücük öykülerin arasında o kadar çok altı çizilecek cümle yakalamıştım ki bir an önce yazara ait ne kadar eser varsa hepsini okuyayım isteği uyanmıştı. Nitekim Atları Bağlayın Geceyi Burada Geçireceğiz kitabını da çok geçmeden elime aldım ve bir solukta bitirdim. Kitapta 25 farklı kadının öyküsü anlatılıyor .Bu kadınlar o kadar tanıdık ki , geçmişinde , geçti sandıklarında, unuttum dediklerinde bugününde, her an her yerde karşına çıkabiliyor ve farkına varmadan sen oluveriyor. Son derece sıradan şeyleri o kadar sade ve içini cız ettirerek anlatmayı başarıyor ki Melisa Kesmez , insanda O hep yazsın ben hep okuyayım arzusu uyandırıyor. Aynı ruhun insanı olduğumu düşündüğüm yazarımıza selam olsun.. ;) Keyifli Okumalar...