·88 syf.··Beğendi
···Okunma: 20 Mayıs 2019 17:00 ... cennet ışığını gören bu dünyanın acılarından kör olamaz!
Bu kitabın bendeki değeri tarif edilemez. Bu nedenle belki de beni çok etkiledi. Bana Halil Cibran'dan bahseden kişinin kimse duymasın diye fısıldamasını şimdi daha iyi anlayabiliyorum. Paylaşmak istememekte çok haklı.
Kitap yalnızca bir aşk romanı değil de Doğu'daki kadın haklarına karşı güzel bir eleştiriydi bana göre. Okurken burada da çok haklı, evet evet çok mantıklı diyerek tüm kitabı çizmek istedim diyebilirim.
Eğer alsam mı okusam mı diye düşünüyorsanız alıp okuyun. Belki benden daha çok beğenirsiniz kim bilir.
İyi okumalar dilerim.