Henüz çok gençken, elime geçen her kitabı hevesle okuduğum zamanlar. Bir şey kağıda basılmışsa, okumaya değer sanrısında olduğum dönem.
Bugün geriye bakınca katkısı az ama incelemesi çok kolay bir kitap.
Popüler kültüre dair diğer herşey gibi...
Zaman bu kadar hoyrat harcanmamalı, ve kağıt değerli bir materyal.