Münib Engin NoyanOmaÖznur Çokgezer
Deprem yıllarında yaşadığımız sıkıntıları ancak okuyarak çözümlediğim dönemde tanıştım bu kitapla. Yaşam öyküsüne ve başından geçenlerin her anına hem günlüğündeki notlarla hem de fotoğraflarla şahit oldum sevgili Adler’in... Oma... Anneanne demekmiş Almanca’da. Sonrasında tüm hayat yolculuğumu değiştirecek başka bir kitabın ayracının çıktığı Oma’nın yeri bende hep başkadır. Türkiye’nin Cumhuriyet tarihine şahit olmuş Alman bir kadının yaşam öyküsünü okumaya değer... Hala daha arada açıp okuyorum...