Puan vermedi·382 syf.··Beğendi
· Adem ile havva yı çoğu kez düşlemiştim. Nasıl buldular birbirlerini, ilk ne dediler birbirlerine.. Bekiroğlu öyle güzel anlatmış ki bu hikayeyi , ancak böyle olmuştur bu kavuşma diye düşünüyor insan. Okunmalı, tavsiye edilir hayallerinize katkısı olucağına eminim.