Gelmemeye Giden Adam Ege ve Ege'nin İncisi İzmir'in okumaya değer hikayesi...
Okurken hiç sıkılmadığım sayılı kitaplardan. Yazarın kalemi oldukça samimi, böylece okudukça okuyasınız geliyor. Hikayeye aksiyon karışınca, kitabın daha da eğlenceli olduğunu anlıyorsunuz. Tatlı mı tatlı, hafif bir hikaye. Eğer okuyup okumamak arasında kaldıysanız, kafanızdaki soru işaretlerini bir kenara bırakın ve kendinizi bu serüvene ortak edin.