8/10
·496 syf.··
2019 7. kitabı
Kitap oldukça sürükleyiciydi, okudukça okuyasım geldi. Deniz'in Tuna'ya taktığı lakaplar nedense çok hoşuma gitti. Eğlenceli bir kitaptı. Belli bir konusu yok gibiydi ama gülerek okuduğumu söylememde fayda var. Alın okuyun, Asude'yi sevin. Kalemi güçlü bir yazar olduğu gibi betimlemeleri de gayet güzel. Ancak bazı sahneler vardı ki yüzümü buruşturmadan edemedim. Genel olarak değerlendirecek olursak hoş bir kitaptı, tavsiye ederim.
Pabucumun Ajanı 1Asude · Ephesus Yayınları · 20142,237 okunma
·
8 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.